torsdag 3. mai 2012

Papirdokkene



Da er vi igang med en ny utfordring hos Papirdokkene. Og denne gangen har vi dette temaet:

FARGEBOMBE

Lag akkurat hva du vil, men bruk ordentlig godt med farger. Jeg har laget meg en fargebok, som etterhvert skal fylles med forskjellige fargekombinasjoner i de tusjene jeg bruker. 
Motivet her er fra Make it Crafty, og det er fargelagt med Copics.

Utfordringen er sponset av In 2 Stamps


Deltar på utfordringen til Deep Ocean Challenge #24 - use punches/dies

7 kommentarer:

Anne - Elin sa...

Det var kjempe lurt med en slik fargebok. Fint pyntet og så flott farget.

Veronique sa...

Det var kjempe lekkert ♥


Klem!

Anonym sa...

Så utrolig fint fargebok,
med et kult motiv.

Ha en fin mai helg Gro:)

Tove sa...

Kjempefin bok:) Fargeleggingen er fantastisk, spesielt krøllene, de stod virkelig ut av arket. God helg:)

Kjersti sa...

WOW! For en fantastisk fargelegging Gro - var vi på samme kurset??? Skulle ønske jeg fikk til hår som dette:)
God helg!
Klem fra Kjersti:)

Lambi sa...

Å det var en kul utfordring...lurer på om ikke jeg må lage noe til den i helgen! :) Blir så glad av fargene du har brukt her. Du har jo fått med alle regnbuens farger og litt til og det ble en knallflott bokforside! Også en veldig nyttig bok du har laget og da. Denne vil du nok få masse glede av!:) God helg! Klem

Anne Bente sa...

wawww så flot og farverig.

klemmmm